Strona główna

czwartek, 19 stycznia 2012

Polski Haul

Pisałam notkę o tym ,że jadę do Białki Tatrzańskiej ale nie napisałam ,że jestem w Polsce więc poszłam do "Rossmann" jak zresztą zawsze w Polsce

Garnier Fructis szampon wzmacniający (przeciw twardej wodzie ) 400 ml
Miałam go już kiedyś i byłam bardzo zadowolona kosztuje 15 zł


         















Żel do kąpieli  Adidas Vitality z masującymi perełkami 250 ml
Kosztuje 8.99


















Pomadka Nivea vitamin shake cranberry&raspberry 5.5 ml
Kosztuje 7.49 zł


Oliwka Bambino Nawilżająco. natłuszczająca, pielęgnacyjna  150 ml
Kosztuje 6.50 zł

















Żel oczyszczający Perfecta No problem! 150 ml
z mikro granulkami antybakteryjny
kosztuje 10,49 zł

















Odżywka do paznokci Eveline Dla kruchych i łamliwych paznokci 12 ml
kosztuje 10.49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz