Strona główna

środa, 11 stycznia 2012

Recenzja bronzera Bourjois Delice de Pouder

   
  


Moja Opinia: Mam ten puder juz dluzszy czas, uzywam go  czesto. Jak dla mnie efekt jest zadowalajacy.  przyznam, ze nie mam zbyt ciemnej cery, jednak moim skromnym zdaniem puder spelnil swoje funkcje i moje oczekiwania jesli chodzi o efekt. 

Plusy:


+ Opakowanie bronzer zamknięty jest w tekturowym solidnym opakowaniu 
+ Kolor  nie jest matowy ma dosyć sporo drobinek ale mi to nie przeszkadza .

+ Pigmentacja naprawdę bardzo dobra,w zależnością od nałożenia ilości produkty budujemy nasycenie koloru

+Pojemność to aż 16,5  wiec będe miała go na długo.

+ Trwałość trzymał się na mojej buzi przez cały dzień.

+Zapach bardzo ładny czekoladowy + Data ważności 18 miesięcy 

Minusy

-Cena w Polsce 55-60 zł w Anglii 10 




Podsumowanie
 Ja go używam około 2 miesięcy , używam go codziennie .Dziewczyny które lubią bronzery o takim kolorze to polecam z czystym sumieniem.
A jakie są wasze ulubione bronzery ?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz