Strona główna

środa, 22 lutego 2012

Nail polish addict

bardzo fajny tag na który szybko się odpowiada



1.Ulubiona marka lakierów?
Inglot

2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Zdecydowanie kremowe

3. Opi, China Glaze czy Essie?
Najwięcej mam z Opi wiedz opi
4.Jak często zmieniasz kolor lakieru na paznokciach?
Jak ma czas to codziennie

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Cielaczki ,jasne róże ,bordowe

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Jasne

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Opi  MEEP MEEP MEEP

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak zdecydowanie

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Tak mam go często na paznokciach

10. Ulubiony zimowy kolor?
Śliwkowy lub różowy wpadający w śliwkowy

11. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Golden rose  odpryskuje mi po 2 godzinach ;/
12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest twój ulubiony?
Inglot UV techno

13. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Czarnego

14.Czy używasz preparatów podkładowych?
Nie

15. Ulubione wykończenie lakieru?
Oczywiście kremowe z jak największym połyskiem.

16. Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure?
Wolę manicure w jednym kolorze

17. Czy lubisz pękające lakiery?
Tak  i nosze często

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Inglot  304

19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Revlon  Belle

20. Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Kupuję sama

21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Kiedy skończyłam 15 lat zaczęłam malować paznokcie przeźroczystym lakierem
Zapraszam wszystkich do zrobienia tego Tagu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz