Strona główna

sobota, 7 kwietnia 2012

Co kosmetycznego zabieram ze soba na wyjazd?

jak wijecie albo nie jutro o 18 wyjeżdżam do Gdańska miałam jechać za tydzień ale jadę jutro zabieram ze sobą kosmetyki które używam na co dzień zapomniałam zrobić zdjęcie kulce z essence no ale ja zawsze czegoś zapomnę  jak to ja :)

Na pierwszy ogień idzie pędzel z ecotools recenzja jest tutaj Klikamy !














Tusz rimmel Extra Super Lash nadaje bardzo fajny
efekt niedługo powinna pojawić się recenzja








Krem BBz Garnier postaram się zrobić niedługo jego recenzje
Przepraszam za jakość kiedy robiłam je było dobrze















Korektor z maybelline pure cover minerla












  Brązer Bourjois Delice de Pouder recenzja jest tutaj Klikamy!!
















Pomadka ochronna z Nivea vitamin shake









Róż z Gosh w numerze 43 flower power piękny lekko brzoskwiniowy kolorek.











Cienie Inglot w numerach Siwy to numer :349 róż to numer :356 a złoty :456 








Żel  na niechcianych gości Benzacne bardzo bardzo 
polecam 1 dzień u już nic nie ma :)





I na ostatnim miejscu jest zwykły pilnik który kupiłam 
za całą złotówkę .







I to na tyle z moich kosmetycznych rzeczy może wstawię jakieś zdjęcia z Gdańska ale to jak już wrócę .Będzie na pewno post o zakupach z Gdańska choć nie wiem jeszcze ale postaram się :)
Kochani a teraz żegnam się z wami i życzę wam Wesołych świąt i smacznego jajka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz